Vše o nákupu
Vážení zákazníci,
na základě usnesení vlády České republiky č. 211 ze dne 14. března 2020 je naše PROVOZOVNA v Brně na ulici Chaloupkova 1 po dobu trvání krizového opatření uzavřena. Současně je uzavřena také PRODEJNA. Osobní výdej e-shopových objednávek je možný po telefonické dohodě. Upřednostňujeme bezhotovostní platbu.
Nadále můžete využít internetového prodeje na našem E-SHOPU shop.alerion.cz, kde probíhá expedice bez přerušení, a můžete si vybrat ze způsobů doručení DPD, Česká pošta a Uloženka, tedy beze změny pouze s výjimkou osobních odběrů v kamenné prodejně. Další aktuální zprávy sledujte prosím online také na našem webu www.alerion.cz.
Pro ZAKÁZKOVOU VÝROBU, objednávky a poptávky jsme k dispozici na kontaktech:
e-mail: info@alerion.cz
tel.: 730 871 669 nebo 603 347 009
Nabídka produktů a služeb na www.alerion.cz
Přejeme pevné zdraví.
Mgr. Tomáš Pokorný
jednatel
Krizové opatření Uloženka: Zásilky na dobírku, omezení na výdejnách
Vážení zákazníci,
z důvodů ochrany personálu na výdejních místech byla přijata další bezpečnostní opatření. Od úterý 24. března od 18. hod. nebude možné založit zásilku s dobírkou určenou na všechna výdejní místa Uloženky. Předání zásilek na výdejních místech bude probíhat bez kontaktu. U všech ostatních zejména kurýrních služeb zatím možnost dobírky ponecháváme. Jak bylo již avizováno, u většiny dopravců však není možné uhradit dobírku v hotovosti, ale pouze kartou.
Děkujeme za pochopení.
Tým Alerion
Jak u nás nakupovat ?
Nakupování vlajek, symbolů a příslušenství v našem internetovém obchodě je velmi snadné a pohodlné.
Nemusíte se nikde předem registrovat, údaje pro doručení zboží vyplníte jednoduše až na konci své objednávky.
Předmět vložíte do košíku. U vlajek nezapomeňte vybrat velikost a uchycení.
Pak pokračujte ve svém nákupu.
Všechno zboží v košíku kdykoliv zobrazíte kliknutím na ikonku nákupní košík.
Můžete upravit počet kusů nebo kliknutím na "smazat" položku odstranit.
Kliknutím na "objednat" se dostanete na objednávku.
V objednávce doplňte kontaktní údaje pro doručení popř. fakturaci (pokud se liší) a zvolte si způsob platby a doručení.
Můžete uvést jakékoliv doplňující údaje a požadavky.
Poté Vaši objednávku odešlete.
Na Vaší e-mailovou adresu Vám pošleme potvrzení objednávky a rekapitulaci objednaného zboží. Může se stát, že email dojde do nevyžádané pošty/spamu.
Od 1. března 2017 jsme zapojeni do Elektronické evidence tržeb v běžném režimu.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
V případě jakýchkoliv dotazů volejte 544 500 202 nebo pište na info@alerion.cz, rádi vám poradíme.
Budeme se těšit na objednávku